Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами

У ліцеї №5 імені Анатолія Кореневського Володимирської міської ради» створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:

  • заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами;
  • у наявності пандус при вході в заклад та при вході в укриття;
  • східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями та позначені контрастними обмежувальними смугами по краю першої та останньої сходинки;
  • виконано ремонт туалетів на І-ІV поверхах, облаштовано в них диспенсери з паперовими рушниками, наявне рідке мило;
  • облаштовано ресурсну кімнату;
  • виконано ремонт медичного кабінету;
  • виконано капітальний ремонт спортивного майданчика, футбольне поле має штучне покриття;
  • обладнано плавальний басейн в окремому блоці згідно з санітарно-гігієнічними вимогами;
  • виконано поточний ремонт класних кімнат.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.

При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:

  • стіни світлих тонів;
  • меблі, парти – кольору натурального дерева, інших неяскравих кольорів (згідно з вимогами Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти);
  • стелі, віконні рами – білі.

Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. Із вересня по червень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. На даху будівлі встановлено сонячні панелі, ззовні будівлі розміщено електрогенератор для забезпечення безперебійної роботи закладу за умов відсутності електроенергії.

У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення  обладнані системами центрального опалення та вентиляції, рекуператорами, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.

Учням надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові  послуги (у  закладі працюють соціальний педагог, практичний психолог та логопед).