Професійна спільнота учителів іноземних мов

з/п

Прізвище,

ім´я по батькові

Посада

ВНЗ

( рік закінчення)

Стаж

Категорія,

педагогічне звання

Науково – методична  тема, над

якою працює вчитель

1. Тарасюк Тетяна Степанівна Учитель англійської мови ВДУ, 1998 24 Вища, учитель-методист Вплив мотивації на вивчення іноземної мови
2. Іванчук Мирослава Іванівна Учитель англійської мови Луцький педінститут імені Лесі Українки, 1992 30 Вища, старший учитель Використання ігрових технологій на уроках іноземної мови
3. Калачинська Вікторія Збігневна Учитель англійської і польської мови Рівненський інститут слов’янознавства, Київського Славістичного університету, 2005 21 Вища, старший вчитель Формування комунікативної компетенції учнів
4. Карига Лілія Валентинівна Учитель англійської мови, Східноєвропейський національний університет, 2013 9 Спеціаліст ІІ категорії Використання диференційованого підходу до вивчення іноземної мови
5. Поліщук Тетяна Сергіївна Учитель англійської мови Житомирський національний університет імені Івана Франка, 2010 12 Спеціаліст вищої категорії Використання методу аналізу ситуації в процесі розвитку іншої діяльності учнів
6. Козачук Юлія Вікторівна Учитель польської мови КНУ, 2014 8 Спеціаліст II категорії Вплив мотивації на успішність учнів
7. Токова Вікторія Анатоліївна Учитель англійської мови Переяслав-Хмельницький університет, 2017 8 Спеціаліст II категорії Використання проєктної технології на уроках
8. Гринюк Мар’яна Володимирівна Учитель англійської мови Володимирський педагогічний фаховий коледж імені Агатангела Кримського Бакалавр Використання ігрових технологій на уроках іноземної мови
9. Борис Вікторія Ігорівна Учитель англійської мови Волинський національний університет імені Лесі Українки 16 Спеціаліст II категорії Застосування інтерактивних технологій як один із засобів підвищення ефективності сучасного уроку іноземної мови
10. Гарчук Юлія Степанівна Учитель польської мови Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2021 6 Спеціаліст II категорії Ігрова методика як засіб розвитку комунікативних компетентностей учнів у процесі вивчення польської мови.