№ з/п |
Прізвище, ім´я по батькові |
Посада |
ВНЗ ( рік закінчення) |
Стаж |
Категорія, педагогічне звання |
Науково – методична тема, над якою працює вчитель |
1. | Тарасюк Тетяна Степанівна | Учитель англійської мови | ВДУ, 1998 | 24 | Вища, учитель-методист | Вплив мотивації на вивчення іноземної мови |
2. | Іванчук Мирослава Іванівна | Учитель англійської мови | Луцький педінститут імені Лесі Українки, 1992 | 30 | Вища, старший учитель | Використання ігрових технологій на уроках іноземної мови |
3. | Калачинська Вікторія Збігневна | Учитель англійської і польської мови | Рівненський інститут слов’янознавства, Київського Славістичного університету, 2005 | 21 | Вища, старший вчитель | Формування комунікативної компетенції учнів |
4. | Карига Лілія Валентинівна | Учитель англійської мови, | Східноєвропейський національний університет, 2013 | 9 | Спеціаліст ІІ категорії | Використання диференційованого підходу до вивчення іноземної мови |
5. | Поліщук Тетяна Сергіївна | Учитель англійської мови | Житомирський національний університет імені Івана Франка, 2010 | 12 | Спеціаліст вищої категорії | Використання методу аналізу ситуації в процесі розвитку іншої діяльності учнів |
6. | Козачук Юлія Вікторівна | Учитель польської мови | КНУ, 2014 | 8 | Спеціаліст II категорії | Вплив мотивації на успішність учнів |
7. | Токова Вікторія Анатоліївна | Учитель англійської мови | Переяслав-Хмельницький університет, 2017 | 8 | Спеціаліст II категорії | Використання проєктної технології на уроках |
8. | Гринюк Мар’яна Володимирівна | Учитель англійської мови | Володимирський педагогічний фаховий коледж імені Агатангела Кримського | – | Бакалавр | Використання ігрових технологій на уроках іноземної мови |
9. | Борис Вікторія Ігорівна | Учитель англійської мови | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 16 | Спеціаліст II категорії | Застосування інтерактивних технологій як один із засобів підвищення ефективності сучасного уроку іноземної мови |
10. | Гарчук Юлія Степанівна | Учитель польської мови | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2021 | 6 | Спеціаліст II категорії | Ігрова методика як засіб розвитку комунікативних компетентностей учнів у процесі вивчення польської мови. |